life is back in cash.

ordbajs.
ordbajs.
gör jag rätt eller fel? vilka fakta vill de ha?
ordbajs.
ordbajs.
nu har jag ordbajsat 10 sidor och den ligger på lite koll hos syrran.
idag fredag tog jag ledigt från hemtentan som slår flum utöver alla gränser.
trodde jag skulle skriva idag med och sa att jag bara kunde jobba till 13 idag.
kom på när jag delade ut lunch till tanterna att det kan jag ju inte förrän syrran kollat på den till imorgon.
ooopsi.
så synd att jag fått lön och att det var sol ute.
så synd att staden ligger nära herrhagen.
aaahhh.
livet har återvänt.
klirr i kassan en vecka i alla fall.
införskaffade mig lite tråkiga nödviga saker som basic stuff.
trosor, strumpor, leggings, tshirt.
sunglasses var pricken över iet idag.
brunutansolskummet från lumene var lyx produkten.
spelade egentligen ingen roll vad jag köpte.bara att ha råd men en halv baugette på sjöqvisten för 23 kr kändes lyxigt.

igår var det grill efter dagens plugg.
barret fyller år på söndag o det skulle firas i solen o madre mia vad smaskigt det var.
årets första flinta grillad, årets första grill överhuvudtaget iofs.

drömmer underliga drömmar och tänker konstiga tankar.
jag är lite snurrig.
är det nu allt jag trängt undan kommer fram från det undermedvetna?
fuck my toe from behind.

e.



.

jemjem.


Kommentarer
Postat av: emma

Ordbajset sitter jag med just nu. Det är kanon kul juh! Tack för boklånet också btw, tar med den nån dag. =)
Hiihi

2008-04-28 @ 11:09:25
URL: http://www.metrobloggen.se/melinii

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0