fröken duktig.



som ett utsketet äppelmos igår efter jobbet. moffade pizza md nger hein och är glad att hon är back
men trots att jag var så trött steg jag minsann upp.

7.00 tvätta
8.00 träna
10.00 äta ägg på knäcke (skulle varit gröt men grynen var slut)
12 - 16.45 skola
19.00 middag hos ida för att ho fyllt lite äldre

trots teggelstena på hövve imorse var jag såååå duktig.
dessutom har jag tränat så mycket så jag får mig den fina väskan nu. även om det många gånger inte varit så effektiv träning. hehe.
men idag jösses vilken energi! tänk om man orkade sig upp så tidigt de dagar man ska träna.
mycket skönare när man väl blivit varm, vilket tog lite längre tid.

dags att göra ren kroppen och ta in tvätten!

image582

åååkej orkade inte rotera den för datorn strejka.

e.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0