skor är medicinen.

image424




efter nio timmars föreläsning är hjänan mör. skallen tjock och tänkt pluggtid på kvällen försvann.
jag somnade nästan strax före lunch. timmen innan halv fem gick klockan sakta sakta. tio minuter som jag trodde var två minuter.
hur kan man bli så trött av att bara sita och mata information?

efter det var vi värda bergott med havssalt och nya skor.
i alla fall tyckte jag och sofia det.
jag kom hem med tre par skor. lövley skopunkten.

imorgon ska jag försöka läsa vad jag hann få antecknat idag.
sen träna på förmiddagen. åh min kropp bara växer och växer. åt fel håll. och efter dagens förläsning människan i rörelse först följt av ben och muskelvävnader gav ju inte mer ångest till den pausade träningen.
shit jag som var så fit ett tag för länge sen.
vad hände sen?

imorgon body pump lunch. onsdag blir det satsdans middag.
morgonens kvällsmat blir det tanter och gubbar på skivstången.

sen.

helgen bestod bara av jobb. jag tänkte på sen. på fredag var jag lite off. bestämde mig för att vara kylig.
sen fick jag frågan och blev uppmuntrad.
söndagen blev målet.
målet blev uppsatt och som gott som bestämt.
kändes skönt att ha något kul spännande att se fram emot efter jobbhelgen.
antiklimax.
sjuk.
så nu får vi väl se.
behöver behöver behöver. annars kanske jag ramlar. ramlar på en sten. slår knät och sen pannan.
då tar jag mig nog inte upp.
då famlar jag nog bakåt i ett mörker jag i juni rymde från. tände upp mörkret med en cyprotisk sol.
en spänning och lite kolsyra är allt jag behöver.

men man ska inte säga något eller pipa ett ord åt sina vänner om något.
och hujeda den som PLANERAR något.
gro helst igen, tvätta dig inte, göm dig och hör för allt i världen inte av dig.
luktar du härsket fett är det bäst.
det är då det händer.
eller vem vet, du kanske bröt mot gregs law och då vill han ju inte ha dig.
dumpa honom om du råkar höra av dig, för det får du icke om du är kvinna.
du ska jagas.
enligt greg.
nej lisa jag har inte kommit nog långt i boken. jag blir mest arg att man enligt den ska man vänta och inte ta tag i något själv.
jag tar tag i saker själv ju plus att jag hatar att vänta!

tacka vet jag kent.
de kan man lita på.
de släpper fin musik.

dom jävlarna tog oss
en efter en
dom ljög o bedrog oss med sanningen

jag ska göra någonting
jag ska slå er med häpnad
gå över en gräns
jag ska bryta mig ut
jag älskar det så
som att vara beväpnad
och under belöning kan jag skjuta dig ut


e.


image428
image427

min sjukt fina stövel.


image425 

sneakers att göra kickmedfötterna hopp med linda på universitet.


image426

nya slit o släng partypumps. denna gång i lack och utan risk för klack som kommer slitas ner i bott som alla andra mina klackar.

$image423

found this. före vinstigen.
efter vinstigen finns inte.

image422
och en egopose o tuffig klänning jag inte hann använda.
hösten kom och brännan drog tillbaka till cypern.

Kommentarer
Postat av: Elin

Sjuk snygg du är då! Blir lite avis här där jag sitter och luktar bebisspyor och inte har duschat på två dagar. Och den enda som är blekare än mig är Alvar... Haha. Hörde förresten att det skulle bli lite inflyttnings/avflyttningskalas den 29, stämmer det? Jag har i så fall fixat barnvakt och pumpat ut mjölk så att jag kan vara med! Kram på dig

2007-09-18 @ 10:12:25
URL: http://eliniderstrom.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0