vad hände?

först och främst   vad hände???

1.
efterfesten.com ringde och ville ha mina cypern takter i karlstad.
de behövde en fotograf för vimlet här.
hma hma.
fan det var ju riktigt kul att fota fyllisar i napa, kan det vara lika kul här?
extra pengar behövs ju alltid.
va fan. prova går ju alltid.
sagt och gjort.

2.
igår kom en jävla efterfesten tröja och nyckelbandet varenda jävel utom jag sprang runt med nere i napa. så trött på denna fjortis hysteri kring efterfesten.com men men skulle jag få fota fyllisar är kravet att bära dessa saker.
jäkligt skön tshirt må jag dock säga, men ändå... lite varning.

3.
torsdagen innfann sig påväg mot sats ser jag en viss herre. oj det var länge sen. blir lite besviken att vi inte hörts eftersom jag då insåg att han var rätt nice ju.
körde ett pump pass och struntade i det. hem och laddade inför nattens jobb.
kastade iväg ett sms om att jag sett herren till herren.
sen blev det ett himla smsande och herren befann sig ute i vimlet tydligen.

4.
ut gick jag i min vad det kändes som pyjamas utstyrsel.
började på ankan där jag hamnade med ett gäng 60 talister och en kort indier som pratade indiskengelska. hörde fan inte ett ord. ankan var tomt så jag stre med dom ett tag innan jag intog arena.

5.
började knäppa bilder och inser att även om napa och karlstad är väldigt olika för det forumet är det jäkligt roligt. faktiskt. en kul grej av fotot att tjäna lite extra på. fiiint ju.
plötsligt börjar nån jävel ta tag om mig när jag sak ta en bild och jag svär och vänder mig om och näämen tjena johan på de rundaste fötterna ute och svirar med mackan som jag senare träffar.
sen är henrik från klassen ute som ABSOLUT inte skulle ut. faddern martina och en hög annat skojs folk.
jag trodde jag skulle vara nykter och trött.
jag var nykter och pigg och hade riktigt kul!

6.
en annan herre som jag just hälsat på ger inviter och jag vet inte riktigt hur jag ska hantera detta då jag inser att när vi strulat till det har båda varit lika runda under fötterna. jag står stadigt det gör inte han. men han är rolig.

7.
slutet närmar sig och jag tar en sväng mot dansgolvet igen via baren.
oj! där är ju du!
herren med alla sms. något konfunderad i min pyjamas och vad vi egentligen står och pratar om. får vi något vettigt ut av det här?
kom till mig ikväll då.
nej vi får ses någon annan dag.fel dag. fel tid.
så en annan dag? säger jag.
jo ja nej mjaooo jaaa mmmm mums lalalalalalala.
ok säger jag vi tar det imrogon, till helgen, till veckan.
HERRRRÅÅÅÅ!!!!!
och vi kommer på någon lösning i allt det ovissa och fattar ännu mindre av herren.
men han gillar att titta på mig.
det känns konstigt när någon står helt tyst och bara betraktar en.
vad gör man?

8.
herren berger sig iväg och alldeles halvsekunden efter dyker herren med de runda fötterna upp och jag trodde mest vi snackat om följehemmåt eftersom vi bor åt samma håll.
hej hå jag skulle ju upp imorgon, skola, nykter och jag går runt i en tight pyjamas med stövlar till.
jag är i helt fel vecka och ja hej och hå.
knäpp dina sista så väntar jag utanför då nämner herren.. ahhma oookeeej.

9.
där vandrar vi och sparka löv med cyklen på min sida.
där vägarna egentligen skiljs åt kommer mitt vägbygge ivägen men jag får i alla fall följe hem.
det är roligt med en lagom full herre bredvid.
parkerar cyklen och ja.

10.
provar man koden till någons dörr. eller att hon öppnar dörren det är trixet.
så sov herren här trots mitt vägbygge och jag sov nog inte mer än någon timme.
är man själv full hör man inget. men jag var nykter och tyvärr herren du var full och körde en hel orkester hela natten.
men det gör inget. för jag är fortfarande pigg.


vad hände liksom. trodde jag skulle dö på föreläsningen men nej då. lika pigg o nu ska jag in i duschen och vidare till alvar.

varför  händer allt underligt/roligt när man är i fel vecka, går i en pyjamas, jobbar, är nykter (vilket iofs var skönt för jag hade kontroll) och känner sig allmänt ofräch.
och sannolikheten för det folket på samma ställe.


nej det är fan när man minst anar det.


e.

image446

verkligen.... VAD HÄNDE???
fjortis tröjan bakifrån och nyckelbandet alla dyrkade men jag föraktade i napa.
men pssst säg inte det till EF ;)


image447

för jag hade ju skoj trots EF loggan på tuttarna.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0