ta er samman.

vad trött jag blir. på karlar som inte vet vad de vill eller hur de ska framföra det.
just idag blev du ett nummer i telefonboken jag komemr ta till vid krisande situationer. annars kommer jag mest skita i dig.
ta dig samman och ta reda på vad du vill.

den ena herren är uppebart intresserad av någon annan, men vill ändå vara med mig.
den andra är konstig milt sagt. när vi ses kan han inte sluta ta på mig och bara fantiskt tittar på mig. för att han gillar att titta på mig och kan inte sluta. o andra sidan är denna herren mycket svår att träffa. mycket svår.
en tredje herre inser nu vilket unikum jag är. inser att han saknar både min närhet fysiskt och psykist. saknar någon att prata med som föresåt mig så bra som du är det sista han säger.

men hörrni herrar,
vi gör så här.
klia er lite till på pungen och fundera vad ni håller på med.
jag kommer ändå officielt gå i dvala från och med tisdag.
jag blir borta från scenen i tre veckor och ni kommer inte störas av mina eller era inviter till oss.
men sen jävlar ska ni få se på andra bullar.
när en sönderpluggad erika vaknar då är det bara jag och i will do it.
ta mig då eller släpp mig för alltid.
för jag är trött på att velas runt med.


jag tog min sista dansrunda igår med många ur klassen och lite andra innan dvalan.
vi hamnade på förferre här. trångt och söggligt på golven blev det. men det var trevligt här.
dock var koriander och nöjes tråkigt.
jag har hört att folk haft sååååå roligt på nöjes på senaste. o jag har ju ine varit där sen ja jag vet inte när.
men direkt när jag kom in luktade det gamla tider och jag kände mig som en annan erika än jag var då.
fel plats.
nej nöjes kommer nog förbli var det var i slutet. tråkigt och för mycket smått.

så mina trogna läsare.
även om jag går i dvala gör inte bloggen det.
sen får vi se hur mycket intressant jag har att skriva när det enda som kommer cirkulera mitt liv är anatomi och fysiologi kapitlen.

i dont ever need a man like that.

e.

image448

ssk intog 20 kvm.


Kommentarer
Postat av: Anonym

karlar vet nog aldrig vad dom vill ha innan det är för sent! det är i deras gener helt enkelt.!
ses imorgon! :D

2007-10-07 @ 22:48:33
URL: http://sofiahaggblom.blogg.se
Postat av: Hagman

Ska vi banka lite vett i dom? Du bankar mina velpellar, jag tar dina. Knogjärn på =)
Så håll tummarna för mig nu, det måste finnas platser kvar på planet. Isf drar jag och Helena till dominikanska i november! Jag ska bo på stranden i två veckor, rom och cola blir min enda näring =)
Ha det bra gumman, och minns att man blir vindögd av för mycket pluggande, haha. Puss

2007-10-09 @ 19:48:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0