rumpmassage.


hantverkar händer. hantverkar armar.
yum yum yummiiiieeeee.
sen att dessa armar och händer vet innebörden av vad ligga sked är gör inte saken sämre.

det finns dom som vet hur man ska hålla i en kvinna när man sover sked.
när man vet det spelar liksom inte själva sexet så stor roll längre.
och då pratar jag om att man VET hur man ligger sked,
vet men det ja då kan inte resten gå fel heller.
bara man lär känna varandra så funkar liksom resten.
men skeden VET vissa och andra har fan inget hyffs alls.

sova sked är något av det bästa som finns.
tryggt, varmt, lugnt, sensuellt.
fint.

igår intog jag och barran stan några timmar men vi pluggade samtidigt. vi tog helg.
jag gick hem och kammade håret och besökte herren som jag har haft så dålig tajming med.
finally!
kom hem nyss. herren ska bort och jag ska träna.
så efter träningen slutar min helg.
jag och barran ska plugga. klockan fyra börjar jag jobba. upp och jobba halva dagen imorgon med och sen plugg.
sen är det måndag och er helg är också över.
min är över om 3 timmar.
den var kort, men skön och lite underlig.

kanske ska sova istället för att träna. insåg just hur lite jag sovit inatt ,hur trött jag är, att jag hostar som tusan och att jag ska jobba ikväll.

e.

image462


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0