njuta.



ojojoj.
yumyum.
yum.
smarresmask.
jag struntar i att vissa saker stör. jag vet att inte du gör det.
men jag LOVAR det är helt lugnt.
du kompenserar det med andra saker.
dina händer och armar.
att de se bra ut är en sak men som de kan smeka min hud är en annan femma. jösses.
sånt går jag igång på. när karlar vet vad en kropp är. när de vet att det inte bara är genitalierna som behöver beröring. när de uppskattar HELA kroppen.
kanske är mer än ni vill veta, men sluta läs då.

finns det något sexigare än ett par ådriga underarmar (inte av ålder utan av arbete) och lagom slitna labbar utan att vara torra?

en fin start på fredagen i varmt vatten.
mmm.

att mitt fina collage bakom toaletten trillat ner när jag kom hem imorse var liksom en fis i rymden även om det tog några timmar att få ihop det och jag måste börja om.


pojkar är inget för mig.
det ska vara en man.

 
något som var skumt var att jag drömde om att rouven kom eller var där eller något när jag låg sked med honom.
men men.
hör väl till.

time for univeristy!

e.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0