super bröder.



super mario brosorna är dom bästa.
de kammade såklart hem priset för bäst utklädda!
så jäkla roligt!
alla detaljer från topp till tå PLUS soundtrack i fickan som spelades. JÄÄÄSSSS!

jag gled runt i mina luigi fötter och dansade till soundtracket hela natten. så jävla roligt!
och silvia och luigi fann varandra igen tssss.

sen gick jag hem i följe av hanna.
väl hemma smsades det och krånglades.
det slutade med att en herre utklädd till silvia sprang från kronoparken till herrhagen mitt i natten i minus grader.
vem fan gör det????
ta inte en taxi för all del.
även om han inte hade så mycket val så var det rätt sött.

men idag tog super mario bröderna sig upp. vi är väl super brosor!
en förmiddags föreläsning jag inte lyssnade mycket på men jag var där och anteckande.
och anteckande lappar åt linda på amica servetter. nya sättet att kommunicera.
haha.
sen blev det pirra med syrran på techers för att åka till jobbet!
yeeees dåligt trött nu.
men nu ska vi på andra äventyr.

det var en nice tacksittning.

e.

image469image470


Kommentarer
Postat av: Elin

Jäkla snygga ni blev då! Bra att du la ut bilder, jag funderade lite på hur ni skulle se ut HAHA!

2007-11-15 @ 20:29:36
URL: http://eliniderstrom.blogg.se
Postat av: Hagman

Jag kommer aldrig, ALDRIG, smälta dom där skorna! helt klart ditt fel att jag fick vatten upp i näsan och sprutade ner hela bildskärmen =)

2007-11-15 @ 22:01:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0