samtal från världens hörn.



känns som förr.
sitter hemma hos mam och pap. knattrar på tangentbordet och lyssnar på gammal musik.
det är vi den här datorn jag kan sitta i timmar och bara pilla med bilder.
min nya dator är mitt guldkorn. men vi har inte hittat något skön position för timmar av bildpill.

linda.
du bad om att få bli nämd någon gång i min blogg.
du linda som är där bort över det stora havet.
jag nämner dig inte i min blogg nu för att du bad om det.
jag gör det för att jag höll på att börja grina igår när vi lagt på.
du fattas mej.
trots att jag låg i en skön sked kändes det tomt när vi lagt på.
du ringde inte vid riktigt rätt tillfälle (halv tre på natten) och det kändes som om jag inte visade hur mycket jag uppskattade att du ringde. det gjorde jag trots 1, 2 eller treeee skumpaglas ;)
fast det blir så jobbigt när jag pratar med dig.
påminns varje gång om hur mycket du saknas.
men snart är det nyår och då är du här igen!
fast jag kan inte följa med er till sälen. fasen det hade varit underbart.
nu när inte skype har funkat som det ska har jag rent ekonomsikt inte kunnat ringa dig.
har varit frusterad över det, att inte kunna nå dig! hörs allt för sällan.
men efter igår insåg jag hur jobbigt det är att höras också.
saknad.
fast hörs man oftare och med jämnare mellan rum blir det bättre.
ikväll ska jag hem och bråka med skype. kanske får du ett samtal redan ikväll?
ok vi ska inte hoppas för mycket.
ta bort skype och ladda hem igen kanske är en idé?
ska klura på det.

annars var lördagkvällen mysi.
super mario bros dejt är inte var dag man har men de är trevliga så det rekommenderas.
kan inte sluta tjata om skedliggandet. kan vara något av det bästa som finns.inte för inte jag är med i gruppen vi-som-älskar-att-ligga-sked på facwebook. haha.
men det är INTE ok när den störs kvart i sju på morgonen av en viss tysk som ringer och väcker oss. morr.
vad håller du på med?
sen jag kom hem i maj har du inte ringt EN gång på din mobil till min mobil. varken på fyllan eller i nykterttillstånd.för det är svindyrt med tysktnät.
det enda har varit msn, webbtele +cam och hemtelefon. men det sista två var ju inte förrän innan cypern.
efter cypern bara msn. för jag orkar inte.
orkar inte att face it.
orkar inte med dig.

och nu på ca, är det 2-3 veckor har du ring två gånger tidig söndagmorgon när jag antar att du är påväg hem från vingliga fötter... vad snurrar i din skalle?
du har ju visat saknad och ånger.
är det det du vill?
och varför?

skiter i vilket just nu.
snart kommer febriga minibus och det blir famijemiddag!

e.

image473
fasen vad brun man var. härliga tider.
vi besökte alvar i fredags.
sötast i stan var han i fredagsmysig dräkt.
nallebjörnen.

image474

hittade denna från cyeron. baren Bulldogs herre.
fin.


Kommentarer
Postat av: Elin

Det är nästan så att jag tänker be dig ta bort bilden av tjocka Elin med brösten åt alla håll. Men. Ok då. Det är väl bara jag som tänker på det ändå =P

2007-11-25 @ 22:34:57
URL: http://eliniderstrom.blogg.se
Postat av: Hagman

Några saker; jag hittade det saknade örhänget, på något sätt hade det fastnat i linnet och flög iväg när jag klädde av mig väl hemkommen. Ibland är världen god.
Jag åker på tisdag natt, så jag måste nästan anta att vi inte hörs innan dess. Du är busy, jag är busy, everyone´s busy. Därför tackar jag så hemskt mycket för senast, askul! Ja, du var riktigt brun men du är lika snygg nu! All lycka eller vad du nu behöver i fråga om personen med det coolaste namnet någonsin, detaljer vid hemkomst =)
Love you, lev väl och sakna mig inte alltför mycket under de futtiga veckor jag är borta, haha. Puss & Kram

2007-11-25 @ 23:36:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0