ändrade planer.

tentan.
det kändes bra tills att jag blev inringd och skulle sitta vak på natten.
skallen tjock av trötthet från plugg och tenta.
där gick jag igenom varje fråga och insåg slarvfel efter slarvfel.
men jag försökte inte tänka på det.
jag hade ett liv att ta hand om.
ett liv som var påväg bort.
tidigare på dagen hade jag sagt åhh änteligen livet är tillbaka!
timmen senare ringe dom och vill att jag ska vaka över ett liv som ska checka ut.
jag tycker om att sitta vak.
jag måste ta det lugnt. jag måste vara trygg. jag måste ta tid.
att sitta vak ger tid för eftertanke. att sitta vak väcker många känslor.
samtidigt som det är rofyllt.
radion inne hos tanten spelade P4 och karlavganen.
de pratade om döden.
konstigt sammanträffande.
hon klarade natten.

dagen efter var det tentaferre.
JÖSSES!
att sitta vak före, äta dåligt plus att skallen är helt slut av plugg är inte den bästa kombon.
sjuktfull men jävligt kul hade jag.
behövligt.
lördag morgon mera vak och lördag kväll blev inte vad jag hoppats på.

sur var jag. besviken. ledsen.
sen satte tankarna fart och jag blev låg.
riktigt låg.

vad hände med ferrehelgen jag förväntat mig?
den gick upp i rök.
det var en av många anledningar till mitt dåliga humör.
så bestämde jag mig för att stanna inne till slut. trots lite salongis efter skumpan och ölen jag tog med jenny och daniel innan de for på winnerbäck.
kvar satt jag och INGEN skulle ut av de som jag skulle gått ut med.
mobilen ekade dessutom tyst från ett visst håll.

tills jag riktigt gosat och surat ner mig.
då ringer en målare som är lite glad i hatten men  mest rolig.
kvällens underhålling må jag säga. ja jösses.
summan av kardemumman blev inför söndagen jobb ingen utgång men likväl en mysig natt på drottninggatan.
haha.
vad gå upp mot whiskey, sisters of mercy, thåström, dileva och ett par trååååkigt sexiga händer över kroppen?
jag mådde fint.
även när vi vaknade vilket han kanske inte gjorde ;)
men det visade han inte utan tog hand om mig som jag bör tas hand om.
lyxig söndagmorgon.

natten var som sagt fin men underlig.
börjar med detta samtal.
vidare hemma hos honom med förtroliga samtal och reaktioner jag inte riktigt var beredd på. mest tycker jag synd om honom.
du får mig att känna mig som fjorton igen...
rund om tungan.... haha söt.
fast farligt.
nu kände jag hur jag börjar förlora greppet. kan inte hjälpas.
samtidigt skickas det sms från andra håll och när vi sover tror jag det är morgon och att jobbet ringer där ute i hallen. kändes som hon var runt sju snåret. när jag väl kommer upp är der rouven som ring 2 ggr vid fem tiden på natten.
ALDRIG har han hittills ringt på fyllan (inte för jag vet att han var full, men troligen den tiden en lördag) 
nu senast med allt han sagt och verkar ångra har jag bara väntat på det.
nu ringer han.
too late.
även om det är en oseriös sked jag ligger i så ligger jag i den.

innan kvällen blev vad den blev skänkte jag dig faktiskt en tanke herr tysk.
jag tänkte att för ett år sedan var alla tjejerna samlade hemma hos lisa och den bästa någonsin fanns där, bara för mig, du rouven.
jag undrade då när jag gick från hagahallen vart alla vänenrna  var och vart du var.
de tankarna var tillfälliga.




ge mig mer.
mer mer mer.

MOOREEE!!!!


ikväll blir det vak igen om hon andas.

e.

image465

image466

SJÖÖÖSLAG!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0