under månen.

image110

jag skulle ha kul nu. jag och mina. jag hade bestämt mig. det var ju han som gjorde ett big mistake, det ser ni ju! så han borde vara ledsen.
kvällen slutade inte som jag bestämt. inget blir 100 % kul med vetskapen att han är borta.
jag försökte verkligen. men när jag pratade gick folk förbi. när jag fått upp humöret igen halkade jag omkull. när vi kom ut dansade jag mig svettig men kände mig på helt fel plats total fel. men jag trängde bort alla tankar och gav mig fan på att ha kul.
men jag kan inte säga att jag hade det.
för någonstans långt bak kokade alla tankar och hemmakänslan jag inte gillar låg som vanligt som ett täcke över hela den blå månen.
jag ska inte vara här.
you are making your biggest mistake
ever.

e.


image111

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0