sommar.

image136
ah kavalkad i sommarshopping. nu har jag allt när som på högtalare och ett par flipflops till.
allt fick inte plats i bilden. jösses så jag har shoppat senste veckan.
tillfällig terapi. jag kommer vara brun och snygg. det enda jag kan fixa snabbt är utsidan.
insidan kräver ju sin tid.
det kommer ta en jävla tid. nog har jag varit kär förut.
men den här mannen var den första jag verkligen tänkte RIKTIG framtid med. så ni fattar ju bredden av det hela.

men skit i det nu. jag bara måste skita i det och det är just var jag gör när jag flyr fältet mot cypern och linda. flyr kanske från något jag borde deal with men jag har dealat nog just nu. jag kommer ingenstans med mig själv jag måste få något annat i skallen så jag kan rensa upp sen.

först ska jag rensa skallen från snor, feber och hosta.

e.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0