lycka?

det när liksom inte meningen. varken tillfällig eller hållbar lycka ska vara hos erika just nu.

sara kom förbi med emma. det var trevligt. skulle nog vara riktigt skoj att festa med henne på lördag.
efter att hon gått gick det utför.

hämtade paketen på posten. pakten. som en smäll på käften. ringde tysk för att säga att allt inte var med. det visste han och trodde jag visste. så blev jag ledsen arg och förstörd igen. du behandlar mig som trash skrek jag.

så puttrade jag mot kil för att göra naglarna. en hade gått av. gratis pålagning såklart.
påvägen hem bestädme jag mig. nej erika prata inte med honom ikväll. du blir bara ledsen om och om igen. jag belv stark med musiken eller stark, men arg istället för hopplös.
åkte upp med paketen och skulle sedan ner med bilen i garaget så tänkte jag en cola till maten är jag värd.
åkte till ica emellan.
PLUPP när jag stängde dörren flög en annan nagel av. en bagatell kan tyckas men i det stora sammanhanget kunde jag ha smulats ner till en hög av gråt.
satte mig i bilen och undrade om jag skulle ringa nageltjejen. äh nu skiter jag i dessa naglar. fast de är ju de enda fina på mig just nu tänkte jag sen.mobilen ringer. tyskt landsnummer.
nu! nu ringer dom. NU!
jobb över sommaren i tyskland.
FAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAN.

hade dom kommit på lite tidigare att ringa mig kanske vi hade haft ett nytt försök. då kanske vår situation förbättrats när jag fick ett jobb. jag fick inte ens chansen!!!
livet är så orättvisst. inte ens naglar kan man få ha när allt annat är skräp.

sofia ringde igår ialf. det gjorde mig glad.

e.

och nu vill inte datorn ta emot mina kamera och bilder heller.
det är roligt nästan varje dag.
suck.

Kommentarer
Postat av: Sofia

skulle vilja åka till dig bara för att ge dig en stor kram! mwa

2007-05-10 @ 21:00:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0