kippar efter luft.

image128
and it hurts with every heartbeat.





så återgår vi till det vanliga.

helgens fester var över och jag vaknade på hans födelsedag utan att kunna gratta honom.

han fick ett sms där jag tydligt sa att jag ville säga grattis men att han inte var värd det.
nu ringde jag även. utan svar. så då kan ingen skylla på att jag var dum och inte sa grattis.
återigen är han idioten och jag är nere under sulan igen.
jag hade kul i två dagar i alla fall.
man får vara glad för det lilla.

spela pingis klockan fyra på natten med systeryster var inte igår. det har nog aldrig hänt för övrigt.
men dans runt stång har hänt. men det var verkligen inte igår men det behövde hon.
min stora syster är nu stor. trettio. nej jenny vi ska inte tjata om numret.
du passar fint vid stången även om du går mot di förti som mamma säger.



jag vill bort. jag vill lära mig andas igen. jag vill vara glad.
jag vill hitta styrkan igen.
när?

e.



image126
när orken inte vill. när smärtan är obegriplig.
då ser jag ut som jag gör här.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0