det blir bättre imorgon.

vaknade och grät.
igår sa jag till mig själv det blir bättre imorgon.
det enda jag drömde om var HAN. hemskt var det också.
jobber ringde och ville förlänga mitt kvällspass till dag + kväll 7-2130.
jag var för trött för mitt eget bästa och fick för mig att jag inte hade tid och tackade nej.
sen vakande jag i gråt från drömmarna och ångrade mig.
det hade varit perfekt för att slippa tänka och en massa pengar.
dessutom hade jag inte alls så mycket att göra.
klockan var 6.23 när hon ringde så jag var inte riktigt mig själv.

jag slet bort tårarna och gav mig ut istället.
där ute upptäckte jag att jag gått ner en hel storlek eller jag får på mig den storlek jag trott jag haft men i hemlighet inte haft. men nu har jag den. linda johanna kunde stå med madrass i sitt boende den första tiden.
så jag kan komma oavsett hur det blir för anna. GÖTT!
då behöver jag inte hänga upp mig på henne men samtidigt slippa bo själv.
sen fick jag 7-16 passet på söndag vilket innebär storhelgs tillägg, en massa pengar.

kanske blev det bättre idag.
kvällspasset kvar på jobbet, vi får väl se, sist spydde jag ju nästan av stress när jag kom hem och han var skit mot mig.


image131


e.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0