vill.

kanske är jag dum. jag är nog det. men ända inte. jag tycker inte det är mer än rätt. under andra omständigheter sa kanske det vore annorlunda.
men inte nu.

kanske vill jag bara. vill sa jävla gärna och skiter i allt annat. kanske är det bara vilja. kanske lyser det igenom nu? är det sa? kan nagon svara?

jag kan inte se. viljan är alltid sa stor i mig. den tar alltid över mig. pa gott och ont.
 kanske är det pa ont denna gang och jag intalar mig att det är annat än det är? för att jag vill?
vill na det normala.
en sak min vilja gjot ont idag kan jag kanske förbättra med ett sms. kanske ska jag för en gangs skull svälja min stolthet och lata samvetet och välviljan i mig och genorisiteten ta plats? kanske ska jag det.
saken är bara att det skulle inte framga som att jag generös da eller välviljig. bara lickassig eller normal. o da tynar dagens budskap med allt bort. kanske är det det man ska göra för att na det normala?
jag blit tokig.
ska jag be mam och pap ta med hela den där listan emd kabelvinda, inlines, blixtbouncer. blixtparaply och artonhundranio andra saker?
jag vet inte.
för jag vill.
vill. vilja. vilje. viljor.
ja det finns det gott om.
men äkta, pure, real, riktigt.
det är det jag inte vet.

om ända anna var här nu. ileby. ja du. kom hit med dig. var snygg och bra med mig. första mina tankar och säg allt ärligt du alltid säger även om det far mig att böla.
även om det far mg att känna att jag mar skräp.
skulle behöva dig i söderstockholmfeeling omradet här. bums.

sms far det bli. budskapet gar ju inte fram ända.

e.



en gang i tiden...

image40

var glassgubben min kavaljer (jag är nykter)

image41

posade jag med gosedjur framför kusinskamera

image43
drack jag grogg ur imsdalflaska och lyssnade pa blandband i var loppisfynd bergssprängare som per vägrade sälja.... HMPF


bara sa ni vet....
image42

kusin är coolastekatten i stan.





image44


saknar dig tufflan.

Kommentarer
Postat av: kusin

good damn! du är fortfarande allt det där. det får du aldrig tveka på. jag får väl banne mig tvinga per att sälja bandaren under pistolhot så att du kommer ihåg dig själv;)

2007-04-01 @ 20:54:22
Postat av: Anna

Jag kommer så fort jag bara kan sweety! Saknar dig! Önskar man kunde ringa, jävla dyra land. Puss

2007-04-01 @ 21:25:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0