smussel. trassel.

dativ och ackusativ. det jag aldrig riktigt fick lära mig i högstadiet. fick och fick. sket väl mest i det för att det var snart slut pa skolan ända. nu hade jag tänkt att det är nu jag ska lära mig detta. finally.
men tji fick jag. jag är i level tre. igar när jag läste upp läxan hade jag fel pa dativ/ackusativ. för det hade de redan gjort i level 2. level 3 passar mig bra men jag skulle behöva en liten lektion i dativ och ackusativ.

lite smussel och trassel. för lite och för mycket tid. usch. varje dag.

imorgon är han ledig i 5 dagar. det behöver han. dels kanske han ska pa fotboll med thomas, mandag och tisdag är jag ju nagra timmar pa kursen. det behöver han. vara själv eller med nagon kompis.

skönt att slippa vara själv ocksa. kallt är det. det är varmare när han är här.
natascha peyre kopian christina och jag tar sällskap pa skolan och taget. och cheyenne och lite giovanna. dom är trevliga.
tänk. ja om. hmmm.

ni ska fa en fin bild. vad ska vi kalla den.
senaste tiden har jag tyckte rouven varit sa trakig som bilden visar.. jobb äta skita tv sova.. kanske kalla den mannen i mitt liv
nej det är inte han alltid. bara senaste veckan.
och hur kul är jag när jag inte är pa kursen.
kanske är det jag senaste tiden.
självporträtt i min man.

eller sa tittar ni bara.


image3
titta bara.

e.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0