min vän och jag.

image35

en kroppsdel jag sällan tänker pa. som man inte tror ger sin kropp sa mycket. stortan. men joda när man är utan den vet man hur viktig den är. men kära storta, just nu är ag ganska trött pa dig. kan vi inte börja ga normalt snart igen? ar inte det mycket bättre?
för att hjälpa dig ska vi inte ga ut idag. jag har ingen sprakkurs idag. kanske var det inte bästa idén att ga till skolan samma dag som man opererats och dagen efter ta man tagit bort traden som höll ihop dig.
men nu är det helg. igen skola och inget mer än ett litet projekt imorgon. sa nu ska vi vila.
det gör vu bäst genom att lägga dig högt.

image37
atminstonde ett mindre paket.
image38
image39

allt som behövs för att överleva en liggande dag

dator: som innehaller musik, tv, telefon, film, foto, skriva, världen
3 telefoner: dock jävligt tysta
ELLE: för inspiration och shopping längtan som ska fa min ta att första att den maste bli bra sa vi kan shoppa igen
lexikon: min bibel och mitt allt just nu
skolböcker: dativ akkusativ here i cöme
pennor: behövs alltid för idéer
kamera: sa ni kan se mitt sängliv dessutom min bästa vän
belgiskchoklad: behöver jag säga nagot?
apfelshorle: inte för sött inte lightcancerskit men GOTT och uppfriskande.. dock var billighetsvarianten inte sa god
natusan lip repair: mjuka läppar dessuom har jag fatt den av systeryster.. hon är med mig i läppbalsamet ;P

image36

hörru fru ta, ser du solen där ute???? dit ska vi. en dag.



utanför sängen och tatankar finns en massa annat.
dels finns ett minne., jag lyssnae igar pa laten marie länkat till. som var hon och anna. imorse när jag för 3e gangen denna vecka satt i väntrummet till doktorn lyssnade ja pa ternheim.

waking up was kind of strange
the past two years i made a change
you were barley on my mind
to say goodbye sure takes time

today you should turn 25
with your best time flying by
not knowing where your future lays and all prepair to concur life

idag skulle hon fyllt 23. ett ar. ett ar.
jag minns när jag satt pa internethaket vid skolan pa malta. det luktade sött och cheese and hambaugette.
jag hade nat trams med sam. jag var nervös och orolig för var framitd under mina 3 manader. nat sant. jag minns att jag skrev dagbok/blogg pa lunarstorm. skrev om sam och mig. som vanligt. kopierade texten och skulle klistra in den i helgon.nets dagbok. där hade jag fatt mail. fran ileby. supergald bev ja. vände när jag öppnade det. ingman är död.
alltsa där och da i den bubblan fanns inte verkligheten. nu kom den. rasade över mig. det var först en sa fruktansvärd känsla saklart men sen det där med verligheten bubblan. det var sa konstgt. jag bara stirrade. tillslut agerade jga och ringde ileby.
sant.
pa en annan dutt hände det. i en annan bubbla.
strax efter hennes födelsedag. den är idag.
hoppas marie far en fin dag.
grattis anna.

nu till kreativitet.

e.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0