älsklingarna har anlänt.

image19

hausmann. fast bara sina skjortor. hmpf.

image21
image18
image20image22
image15

vi stod i bilkö en timme. posten ligger 5 minuter med bil hemifran. galet. men jag ville ha mitt svar. svaret i det skrämmande brevet.
när vi kom hem var det som julafton. jag log och slet i paketet. mina blixtar ÄÄÄNTLIGEN!!!, brevet och rovis skjorta som jag visste kom fram.
men även en ELLE. en VR med hemska fröken Sydow i men men. läsning. tva pingvingstang mint jummie och en stoor pase karamellkungen. colaflaskor och lakrits. smarre. syns dock att mina päron plockat ihop det. de är lite konstiga i lösgodishyllan.
fast vad gör det. hade blivit glad för gelerattor endast, som jag hatar.viktigast var colaflaskorna. och dom kom. även en pase dumle klubbor vilket är gott men sen när började jag käka det? undrar var den idén kom ifran. kanske är det svenskt de ville visa.
barnkalas.
gott är det. sa nu har smugit sig in lite svenska prylar bland de tyska varorna i skafferiet.
mellan kölnflocken (havregryn) och rovis kaffe star ballerina och dumle.

dessutom tagit oss till finanzamt och fixat se mitt projekt e lagligt.
vi gick upp i den arla morgonstund.
imorgon far jag lön och ska köpa min var jacka. olivbrun/grabrun sidenaktigtglanstyg. en korttrench.
kärlek.

stor kram till mina föräldrar för detta mega paket. jag mar gott idag. snat dags för deutschkurs.

e.

Kommentarer
Postat av: Sofia

Tänke på dig vännen!! använd blixtarna flitigt nu!!MWAAA

2007-03-26 @ 16:35:27
Postat av: kusse

dumleklubborna är ju så jäkla mycket när vi var små och fick påskägg. både mamma och kerstin la alltid i en dumleklubba i äggen. det känns bättre nu på eftermiddagen. har målat naglarna rosa och kan inte riktigt bestämma om det är gräsligt eller supersnyggt. miss you a lot!

2007-03-26 @ 18:14:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0