vaxlande.

det ar varannan dag har. en dag aka hem nasta vecka. andra stanna. eller ska jag saga varannan timme.
skit. rouven saknaden har tagit ny fart. totalt. det ar de daliga timmarna da jag bara vill hem till det trygga.
igar hade jag svinkul pa beachpartyt och festandet med linda och hennes frittar efterat. da ville jag stanna.
ah jag blir galen. kan inte ta ett beslut.
men sa fort jag ar ensam far jag panik. riktig panik.
da nar linda jobbar och linda ar med morten. jag kan ju inte klandra henne for att vara med honom.
nar jag jobbar och ar med linda ar det ok. da vill jag mest stanna. ok stundtals hem nar det blir for mycket av allt. speciellt nar jag jobbar innan fotandet tar fart och jag mest star och vantar och kanner mig utanfor bland de andra i crewet. halften verkar ratt goa halften storiga.
ensam ar stark.
du maste bli stark i dig sjalv igen erika som mamma nyss sa.
men mamma jag forsoker. men det enda jag kan se under de svaga perioderna ar de isbla ogonen och sveket.
nar jag ar lite starkare dansar jag och ar total social med min kamera. kamerna ar superbra for kontakt.
akte inte ner for att vara sjalv o traffa nytt folk som forr.
akte ner for att rensa hjarnan och bli.... stark?

rodheten har lagt sig lite. imorgon blir det pat igen. ifall jag aker hem.

image141
image144
image142
image143

galnast igar var norskorna. minst party men tuffa bilder blev det med fakirerna.
beach party ett is over.


e.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0