nattasnack.



sa var det barrunda igar. det ar ju trevligt nar det ar gratis. och folk ska till varje pris ha med mig pa bild numer. man far val stalla upp da och da. inte alla lika lyckade som ni ser.
solen gick upp och det var dags att ga hem fran djupa samtal och moderskanslor for den vilsna mannen jag samtalade med. stor och stark men sa vilsen.
sa liten.
gick hem och dar kom bade drew och en av de andra britterna hem. det var riktigt trevligt att hanga i koket och dricka vatten, snacka om vad vi gjort pa vara olika upptag under kvallen for att sedan krypa ner i vara sangar.
som en liten familj.
tillslut fick jag lov att saga at mig sjalv att vara tyst eller det behovdes inte for det hordes inte vad jag sa. josses hejda rosten.
dagen fick flyta pa vid en pool med ulla carin lindqvists ro utan aror.
och vid 17 var det dags for uppladdning av bilder och sen kaka o lite somn innan nattens jobb. men nej. jag sitter kvar pa internet for det ska fan i mig inte ga latt. ja nu orkar jag inte mer och det far ta den tid det tar. ja borjar om en halvtimma och har inte ens duschat. bra erika.
fast till pokern gor det inger om man ar sen. speciellt inte om det ar mycket folk. da tar det tid.jaja det ar ju pga jobb jag ar sen sa what to do. jobb krockar med jobb och jag maste avsluta detta innan jag kan borja med nytt.

image160
har lyckades jag.
image159
frida e fin men vad pysslar jag med???
image158
sag kanske ut sa har nar jag gick hem men det har var tidigt och bara misslyckat.

e.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0