lugnt lull.

lugn kvall igar. ingen sol idag.
min kropp maste vila.
den ar forkyld och dan och ikvall ar det jobb.
inatt fick jag sova lite i alla fall. dock badade i svett men snalade lite pa drews flakt.
somnade och vaknade nar den nya britten drew kom hem, han sover i sangen narmast min.
sen kom de andra tva britterna hem. jag vet inte med vilka men de var inte sjalva. josses var brudarna snackade. jag orkade inte. var inte regeln att vi inte fick ta hem nagra???
klockan var du 6-7 pa morgonen. tack for kaffet.

idag ar huvudet tjockt av snor och jag lullar runt i nagon skum dimma av somntocken. ska hem och sova efter personalmotet info ikvall. kanner for en sang ikvall. fast far se hur kvallen utvecklas. ingen jag vet jag kan haka pa ska ut. men far se vilka i crewet som ska ut.

det ar en ensam dag idag. lollo ar borta. nya ansikten har landat, vissa utan bagage. stackarna. linda jobbar till jag borjar ikvall, han hanga lite med henne pa morgonen ialf.

fast det ar en skon kansla som jag lullar runt med i mina smutsiga klader. sadar soft.

image156
lollo i blatt ar hemma i svea nu. tomt idag. mia ar hemma pa semester. but she will be back.

image157
lite rod igar efter okoncentrerad solning.
men det har lagt sig idag.

e.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0