flygplatser och varme.

hant sedan sist... hm
35 grader i skuggan... en aaaaning mer i solen.
hangt med moore tjejerna och fotat dom.. josses kanske inte min grej. men de var trevliga trots allt. lite for mycket kram pa det och guuud sa bra och hej och ha med ytan. men men.
det ar mycket spel mellan agare, folk som ar mini chefer osv. attityder sa jag spyr pat.
krangel med bilder och photoshop men fick losning igar.
brot av en nyckel i fyllan och villan och kanenr mig allt mer ivagen hos linda och marianne. sa tisdag/onsdag forhoppningsvis flytt. de sager inget men ibland kanns det.
blir trakigt att flytta fran frittarna men troligen blir det bort till moa. hon e sot och fran torsby. satan vilken dialekt.
mail med rovi sa tarna rinner. sager saker som visar att han kanner. panik idag pa stranden over flygplatsgrejjen. han lamnade mig dar utan att jag visste att slangpussarna genom rutan var de sista. paniken kryper genom hela kroppen nar den scenen spelas upp. skule det avra sista gangen jag sag min alskling???
hatar flygplatser numer.
forut andades dom lycka och forvantan.
nu har jag gratit for manga ganger pa flygplatser.
jag vet att jag inte ska tanka pa det och jag forsoker men ibland tranger den igenom ALLT. lollo och jag pa stranden idag. bakom solglasogonen var inte tarana langt borta. men jag sa inget. dock vet lollo om storyn lite och hon ar enkel att ha och gora med. synd att hon bara ar pa besok hos mia. men men.
nyss fick jag helt andra tankar. sam stod utanfor internethaket. den rakade skallen. liite brunare liiite aldre. men det var ta mig tusan han. josses. i profil. jag var sa nara att ga fram. det avr hans skor. hans jeans. hans gangstil.
sa vande hans ig framt och en liten smula besvikelse kom over mig och jag gick in och laddade upp kvallens pokerbilder.
ikvall ska jag ga ut med linda. finally och dessutom i mina egna klader!
varje gang det blir fest ar nar jag har jobbat och allt blir billigare eller gratis och sa har man den dar jakla opersonliga jobbtrojan pa sig och en kjol eller shorts.
ikvall ska jag ha klanning ta mig tusan!
appropa jobb och fest som oftast blir kombinationen flodar drickat fint... varmt och svala billiga eller gratis drinkar. har tagit mitg en funderare och maste dra ner dagarna i veckan.
jag ska halla sasongen ut. till en borjan juni ut.
min hem biljett ar avbokad.
oj.
vaxlar mellan hem och stanna.

saknar den har tufflan som lar sig ga och badar i vanern nu mer, bra det tildis!
image146


image147


image148



image149
jag och ehuumm.. nanna? jag och alla dessa namn. josses.

e.


Kommentarer
Postat av: Carro

Trevlig midsommar vännen! Pok/Carro

2007-06-22 @ 12:19:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0