dyrt.

varfor maste jag valja de dyraste platserna. florens... asdyrt. ayia napa... asdyrt.
men men.
idag fick jag aka med frittarna till vattenparken... aaaskul. dock gick de in gratis och jag fick surt betala 16 pund som ar narmare 300 kr. AJJJJ i kassan.
forutom det vet jag inte vad det ar jag koper. jag menar jag ater inte ute. koper inte mycket onodigt och det mesta alkoholen far jag rabatt pa eller gratis. sa what da fuck.. var gar pengarna???

nu har brannan borjat ta sig lite. men nu flagnar ju som ett djur istallet. suck.
annars ar det en del jobb just nu. forevigade fullisar pa barrudan igar. pa mig tog ingen alkohol alls. forran grabbarna grus stangt och jag hamnade pa starkys dansgolv. dansgolvet var bardisken. alltsa de har dansgolv pa dar. traningsverk idag nar vi skulle upp for alla trappor till alla vattenkanor.
ikvall ar det pokerkvall. moore tjejerna har landat.
hej jag heter BINGA. den kvinnliga BINGO. JOSSES.
ja sa lange jag har kul sa kan jag val ga med pa mingel med de tre. de ar ju trots allt ratt trevliga.

visst finns fjortis stamningen kvar. men antingen har jag blivit det eller sa har jag vant mig bara. manga trevliga prickar i crewet. dock ar jag lite pa vaj an. men har ju linda och frittarna.
sa det ar fortfarande den efterhangsna kanslan. as always pa nya stallen.

nej hem duscha och ivag och jobba.


 

image145

so far so good. jag ar inte sa rod som det ser ut. men ja har flagor som ser ut.

e.



Kommentarer
Postat av: Systeryster

Snygga flagor! Här är det grått och kyligt nu, du skulle behöva långkalsingar om du vore hemma ;-).
Kram kram!

2007-06-13 @ 20:43:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0