du har det serverat.

sol. bad. fest.
dar har du jobb hela sommaren erika, varsegod bara att ta for dig!


konstigt nog ar det nagot som felar.
da menar jag inte bara att jag ar brand som en krafta eller kan svingas som danskflagga hos lindas danska vanner.
visst ar det trakigt att jag maste halla mig inne och visst ringde jag mamma igar i panik over min branna. jag ar livradd for sa har rod har jag ALDRIG blivit. jag har mina stallen jag alltid blir rad pa aven med faktor 85 men inte over hela kroppen. jag hade garniers nya genomskinliga creme faktor 20 det brukar racka vid medelhavet for mig i borjan. alltsa ok att man blir rod med det ser ut som jag inte anvant nagon faktor alls.
sa kop inte garniers genomskinliga. det maste vara nagot fel pa den.
men det ar ju som sagt inte branna som felar.

ett
jobbet:
chefen tror sig mer an han vet. han vet hur han vill ha sina bilder och fine visst maste jag anpassa mig jag menar detta ar inte bilder jag vanligtvis tar. men nar det mer och mer kanns som han vill ha exakt samma som sina oskarpa forlat men ratt kassa bilder sa kanns det som han kan ta dom sjalv.
dessutom nar vi pratar igar efter forsta jobbet sager han baklaxa at mig for att jag hade med staende bilder.
men lilla lilla du ville jag saga men gjorde det inte sa istallet.
'jag tar det inte som en baklaxa for du har inte sagt nagot om endast liggande bilder till mig, jag ger det som en baklaxa at dig istallet'
mummel fran hans ande av luren.
alltsa det ar hela hans attityd och restan av crewet. folk som jobbar i barer och annat har tror ju de ar ascoola. crewte har ar ju fjortisar eller de som ville leva kvar i fjortis aldern och tror sig vara nan for att jobba pa cypern. till och med min chef som ar 35+ och hatar sol och bad.
jag har nasta jobb ikvall, jag kor pa det, men sen far jag verkligen se. jag menar hur lag ska man sjunka for sol och bad pa cypern en sommar?
jag ma lata stoddig men jag vill bara kasta fram min portfolio och saga att detta ar vad jag gor. skulle du gora sadant kunde du med befogenhet ha krav och tro att du var nagot. och att bilderna ar nagot.
men lilla lilla du... mingelbilder... ja o ja ni jobbar med moore but still det ar bara mingelbilder.
JOSSES!

tva
saknad:
vad jag inbillade mig vet jag inte att rouven skulle flyga hur skallen i hastighet med planet ner?
tyvarr.
eller jag visste att jag skulle sakna och tanka men inte att det skulle bli som de senaste tva dagarna,
varre.
paniken kryper sig narmare och narmare.

allt jag kravde var att bli brun, flyta med pa ett slappt mingel jobb och lata tiden laka mitt sar.
men jag vet inte.
samtidigt som jag sitter har vill jag stanna och sola hela sommaren och dansa med linda.
huvudet ar snurrigt. den 18e maste jag ha bestamt mig. for da gar mitt plan hem om jag inte ska stanna hela sommaren.

personalmote om en timme. jag ska ta med portfolion.


fast vad ska jag hem och gora?

e.





image139

hela ganget som jag trakasserade med min kamera pa party cruisen... det e en hel hog dar bakom ocksa.
svarta trojor och rodalinnet med silikon ar delar av crewet. ni forstar ju sjalva.



Kommentarer
Postat av: Anna

Jag lider med dig, jag vet vad vi tycker om sånt där och vi är faktiskt inte 17 längre så jag förstår att du tycker det är jobbigt att få skit för saker som ändå bara är dumma! På dom bara! Idioter

2007-06-11 @ 09:38:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0