besatthet.

forr hatade jag nar jag blev besatt. eller hatkarlek till det. en skon kansla att haka upp sig sa enormt utan nagra andra kanslor an just besatthet att ha. att ta. att fa. jag var det titt som tatt forr. stod knappt ut med mig sjalv.
det var lange sen jag var det nu. har i veckan kom det over mig igen.
insag det verkligen idag nar mina chanser redan ar korda och jag fatt det jag ville fortfarande maniskt och besatt spanade.
jag var redan borta ur spelet och jag sa at mig sjalv att vara nojd nu. for imorgon finns inte besattheten kvar anda och har man gjort bort sig far man inte krypa efter.
men strunt i att mina chanser ar borta sa ar det just besatt kanslan jag for en gang skull ar glad att ha.
det bevisar att jag ha kommit en liten liten langre bit pa vag. att nagot annat kan ta over min hjarna aven om det inte handlar om mer an en lojlig besatthet sa visar den pa ett friskhetstecken.
naval frisk och frisk... nar jag blir besatt handlar jag allt annat an friskt.

som sagt imorgon ar besattheten borta aven om den redan ar borta i mina chanser sa kommer den vara borta totalt imorgon. sa varfor haka upp mig?

dag for pokerkvall idag. trakigt som fan att fota. men men.

ater igen hann jag inte power napa.
imorgon aker aven lollo. sjukt trakigt.

image150
vad ar det for arm erika? fan. moa fran torsby, sot tjej!
vi har de trakiga jobbtrojorna som alltid.

e.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0