verklighet.

oj!
verkligheten pockar pa. allt pa samma gang.
jag skulle ju bara ga pa personalmote och fa sista delen av min lon.
det var senare jag gick upp och satte mig for att gora en budget av mina fa slantar det kom over mig.
jag kommer inte kunna stanna sa lange. som jag tidigare sagt jag stannar sa lange jag vill och har rad med det.
nu vill jag stanna stanna stanna men har inte rad.
har pusslat ihop det hela med losningen att jag anvander de fa tusenlapparna jag skulle ha nar jag kommer hem och aker nar jag far lonen o borjan av augusti. for da kan jag ju leva pa de pengarna nar jag kommer hem.
sa far det bli.
men tank om jag vill hem tidigare?
nej. visst vill jag det vissa dagar. vissa timmar. men den har kanslan som kom nar jag insag att detta snart ar slut visste jag att jag ville stanna. det var som att hela kroppen ville nagla sig fast. har och nu.
loste pengarna antagligen.
da skulle jag fraga linda om hemresa. nej da fanns det inga stolar forran aug. och aven i aug var det fullt.
riktig PANIK! inte ens hem var en losning.
sprang till internet for att kolla bank, flygstolar och annat.
jag kollade aven studera.nu
OJ!
reserv 11 i forsta urvalet i karlstad. kalmar 19 och orebro antagen.
orebro????
nej. det skulle vara flytta med nagon denna gangen. inte sjalv.. igen. annars skulle jag ta karlstad for att ha matilda nara for en gangs skull.
nu vet jag ju inte hur linda ska gora med kalmar. men den reserv platsen i denna lilla gruppen av 34 kandes inte lovande.
orebro eller karlstad.
hur gor man sadant har? vad svarar man? jag kan inte sant har och antagningstelefonen ar upptagen.
fan.
universitet.
livradd.
sa langtbort.

ringde apollo och mytravel.
mytravel kan bara saga 6 dagar innan avresa. happ.
apollo hade 40 platser nu den 4 aug for 3000 kr. da har jag 1800 kvar av min lon suck.
men biljetterna kostar ca 1000 kr 5 dagar innan om det finns plats.
OM DET FINNS PLATS JA!
josses.

sa jag ringde sis i panik och for hjalp med antagningen, flygstolar och annat.
tack alskade systeryster!

nej tacka vet jag att det ar barrunda ikvall!
jag vill dansa lite fler danser pa grabbarna, ta lite fler bilder pa fyllisar och sola annu lite till i den 45 gradiga solen.

image208

panik!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0