gungeligung.

image222
image223
en av killarna ur pokervinnarganget
image224
skumpeliskump.
image225
kalle med micken forra arets dj gjorde come back.
image226
kan nagon ge mig en frisor?
image227
vem ar du?
image228
crew!!!
image229
nu har de sota tjejerna akt :(

i tisdags nar jag insag att det verkligen var slut snart tog jag det pa allvar och har kort garnet sen dess.
barrundan var som vanligt blor, tok rolig och galen. de bilderna ligger ju i forra inlagget.
tjejkvallen!
hann med en kort kort powernap innan pokern.. men josses sa trott. och jag blev lag.
jag tog med mats (min boss) att jag maste aka lite tidigarenar jag sa det insag jag hur definivt allt var. han pratade forts om att ga till en annan lakare och fa ett annat utlatande. men jag vet ju vad som maste goras eftersom jag gjort det forr. sa da sa han ja det finns en tjej som vill komma ner och fota om du aker, du skulle ju anda aka i mitten av augusti sa vi behover nan fran da till sept.
FAN! ingen far ta min plats. skit skit skit.

gratis drinkar pa pokern och mitt laga humor vandes att ett underlig hall. for trott egentligen och sakerligen inte helt repad fran tisdags kan jag saga att jag ar glad att jag hade kameran med mig som bevis for mig sjalv.
jag behover inte fota efter pokerkillarna pa grabbarna men for skojs skull gick jag till skumpartyt pa blue och fotade.
tur erika att du inte gjorde nagot dumt med kameran i skummet!
det enda var att jag hade kommit at autofokus kanppen sa alla bilder var typ suddiga, men de var ju privata sa det spelade ingen roll.
mina hastar var inte hemma och lyckligtvis hade jag tagit mig hem efter blue och forsokt prata med drew. fast jag skrek ut allt jag sa. tex om grabbarna i andra rummet.
drew forsokte saga att de var hemma men det gick ju inte.
ja josses.
toksomnar och har inget alarm pa men vaknar lyckkgtvis i god tid att bade hinna tomma bilerna fran pokern pa internet och ta mig till hamnen dar det var dags for party cruise.
ni kan ju vid det har laget forsta hur trott jag var. for trott for att palla. sa det fanns tva alternativ, eller tre.
ett var att somna och inte gora mitt jobb.
tva drick litervis med red bull.
tre festa med de andra pa baten och fa upp energin genom lite ol.

det belv alternativ tre och josses vad kul jag hade!
jag har gillar baten forut men jag arh alltid i slutet stort mig pa alla fjortisarna. jag antar att jag var en sjalv nu och sag inte pa samma satt vad de andra gjorde sa det blev kul istallet.
en skon dag pa baten innan jag antligen kom hem och somande som en klubbad sal.
men med vissa tankar att inte missa NAGON var jag tvungen att ga ut och fick med mig drew pa en kolla laget runda. trakigt pa GG och jag drack bara cola. missade blue vi gick till rock garden, zorbas och kalypso.
sen fick jag val inse att jag inte kunde ha koll pa NAGON.
hade verkligen bara druckit cola hela kvallen men pa kalypso borjade det att ga i vagor. skont for jag gillar gung men laskigt eftersom jagv ar nykter. sa det var bara att ga hem.

fast min natt var hemsk. allt som gick ur kroppen marktes tydligt.
jag halvsov halvvaken. dromde. fick for mig att nagon skulle sno min kamera.
dromde ackliga drommar om allt mojligt. folk sprang in och ut ur lagnheten ett javla smallande i dorrar och toalettlock. fan vad det lat.
sen smog nagon in och jag var saker pa att et var tjuven.
det var nina som kom hem sju pa morgonen.
men erika, sov!
sa jag tog en lugn dag pa stranden. sjalv. skont.
ska ga och ata med linda snart. sen ska jag fa tag i nina infor blue moon.


jag vill vara med pa kraftskivan hemma. 4 aug. hinner nog inte det. det ar dagen jag tankte aka ju.
skulle vara sa skojs!

e.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0