girls night out.

bihalorna ar fyllda igen. huvudet varker. jag ar kissnodig hela tiden. men jag far inte kissa. jag dricker litervis med vatten med citron i for att bli av med skiten. urinvagsinfektion och bihalsinflammtion.
jag vagrar ga pa antibitioka sista veckan. hur det an ar har jag inte rad att ga till lakaren innan jag kommer hem.
sa jag forosker med allskons huskurer. en av dem vara att vara nykter en kvall.

fast da blev jag utlurad med nina och louise. louise jobbar pa GG, delagare.
vi borjade med att dela en flaska rott och lyssna pa live musik pa square pub. nagot annorlunda och lugnare. det har blir eprfekt tankte jag.
sen kor lou igang en riktigt tjejkvall.
jag hade tagit pa mig min korta grona klanning. den ar farlig om man ar onykter. men jag skulle ju inte vara det.
lou fixade tequlia och drinkar.
men jag holl klanningen och mig i shack. blev lagom full.
pavagen lurade sota lou ner oss pa napa nails och gav mig och nina manikyr.
oh fiint. saknar mina langa gele naglar sa nu fick jag lite substitut ialf.
sen kom hon med varldens godaste drinakr nar vi satt och blev ompysslade.
en jatte skon kvall. allt i lagom doser och nagot annat an manen och grabbarna aven om vi var dar ocksa.
jag skickade ett sms. men nagrar det inte.
skitsamma. om 3 dagar ser jag aldrig han igen.

nu har jag svarat pa antangingen. ja till karlstad, orebro och karolinska.
sen far vi se vart jag hamnar. underligt.
universitet ar skrammande.

nu maste jag hem och ata och sova snabbt. fan sa har kan jag inte ma pa barrundan ikvall.

e.


image270

Kommentarer
Postat av: Systeryster

tranbärsjuice! (den kan man ju blanda med prit åsså)

2007-07-24 @ 18:25:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0