da gar vi in i sista veckan.


en vecka kvar.
kommer jag kunna glomma saker som gardagen lika latt som jag kan har. igar var det bara ilska.
nar jag dinglar emd benen mot horisonten kanner jag att denna tid har hjalpt. ingen kan veta forran jag kommer hem. da fa vi svart pa vitt om det hjalpt.

hur det an ar kommer jag ha en ny tid fylld av minnen att lagga i mitt register som kalls livet.
livet byggs av upplevelser. byggs av manga vackra minnen.

imorgon aker herr grek hem till kreta i tre veckor och kommer tillbaka nar jag ar borta.
sa sista matchen blev ayianapa.nu's vinst.
game over.

pa ett vis ska det bli skont att komma hem.
slippa bo i en resvaska. kunna ha ordning pa sina saker. ha rent golv. ren toalett. rent kok. ett riktigt kok.
slippa bada i svett nar man ska sova och fa ordning pa kroppen igen.
dr gestblom kommer fa ga igenom min kropp till fullo. nu kranglar magen ocksa.
ata vanlig mat. med det menar jag inte bara kolhydrater och fett.
forsoker se de positiva bitarna.
att borja trana ocksa.
och saklart matilda, familjen och vannerna.

sen finns det en hel massa som vill ha mig kvar. sommaren ut.
men det struntar vi i nu.
ni lar ju forsta dom av mina andra inlagg och alla bilder.

det som udnerlattar ar att manga andra som jag gillar aker ocksa de narmsta veckorna.
sa inte alla ar kvar och sa star man dar hemma sjalv o alla andra har fortfarande kul.

lets have a look at my day...

e.






image274
efter klockan tolv sa det var ju idag... fast det var igar pa pokern. vinnaren igar! grattis!

image275
dags for paaaaarty cruiseeee again!
image276
snyggt erika... brosten tar vagen under ut...
image277
jag och nina dinglade ring
image278
flyger over baten
image279
plurreplupp!
image280
plums!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0