rörigt.

i fredags fick jag reda på ett och annat om vad p klantat sig med.
jag var/är så fruktansvärt besviken och förbannad. ledsen.
sedan kom andra saker upp. från mig. från han.
allt var bara jävligt rörigt.
jag kände inte alls för det stundande pepparkakshusbaket med barran som planerat.
men jag sket i p och gick snabbare än jag någonsin gjort till free sun.arg som ett bi.
försökte slappna av i fejkad sol och brände mitt fläsk.
mötte sedan upp barran och fick en flamsig och förvirrad kväll med kristyr och gardiner överallt.
men jag fick ett fint litet hus. barrans vet jag inte ens om jag ska kommentera.
ni ser ju själva.



på natten fortsatte diskussionen med p. jag var tröttare än något annat och såp knappt skärmen tillslut.
jag var fortfarande arg. men nu blev jag nervös. rädd.
jag skulle upp och jobba. var tvungen att avsluta.

tankarna bara for åt alla håll.
insåg just ett och annat.
vad hände om han insåg att han ville tillbaka dit?
vad kände jag inför samtalet överhuvudtaget?
mycket.
det gjorde ont.
så på jobbet följande morgon kände jag att detta funkade inte. bad ha komma in efter att jag jobbat och innan festen.
varm som en kamin med sin feber kom han och jag kunde lugna mig med att vara nervös för att han skulle försvinna.

jag lockad håret och gjorde mig redo för julfest.
p stannade i min säng i sin feberdimma.
jag drog på finskorna och gick på jätte rolig julferra hos anna!
kvällen slutade väl inte topp. men det kändes skönt att kunna gå hem till någon. någon som fanns där.
dessutom frös jag som ett djur och han var ju fortfarande varm som en kamin.
mmmm fint att krypa intill.

ikväll har vi firat mamma som fyllde år och jag önskade att jag kom hem till en kamin igen.
det hade varit skönt.
nu är det bara jag och ett ENORMT berg av disk och resten av lägenheten är inte så jävla piffig den heller.
tar det imorgon.



e.


image482

image483

ja linda, jag vet inte jag...

image484


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0