kan man ha för mycket kreativitet i sig att det inte går att skapa något?



jag är ohälsosamt trött.
jag vet vad jag behöver.
träning och kreativitet.
de två viktiga sakerna som gör att jag mår så bra med livet.
speciellt det sista.
åh jag är lika ledsen varje gång jag kommer på att pluggande tar ALL kraft just nu och det jag älskar mest av allt att tillfredställa mig själv med näst efter sex få för lite plats.
ibland kör vi.
i smyg.
jag och min älskade, han som alltid finns där, kameran.
men det blir allt för lite.
idag blev det inget.
idag tänkte jag strunta i att styra upp något seriöst och be anna bara ställa upp sonm lite pröööveochteeeeste modell. för att sätta ljus och leka med olika vinklar.
det skriker i hela kroppen efter det.
anna åkte till gbg.

så slog det mig att häromdan ville jag måla.
idag hade jag tid,
men det är som att kreativitet jag inte hunnit fått utlopp för blivit för stor så att det blir för mycket.
jag har så mycket där inne som ska ut så när jag försöker få ut nåt  blir det inget av något.
ett virr varr av allt.

andra virrvarr är p och jag.
jag vill att han är här när han inte är det. när han är här är det fint.
men emellan åt känns det som luften tar slut och jag får panik.
when i get a little scared, when i get a little.. run run run...
ja ville ta det sakta.
vi tog det inte sakta ändå.
och det är inte p:s fel. det är båda.
nästan som när man har astma. jag får inte ut all luft. inte in heller.

på samma gång som jag vill skicka ett sms och be han komma vill jag vara ensam för att andas och känna på känslan.
åh jag vet .
ingenting.
snart.

sen har jag börjat reta mig själv med tankar helt omöjliga och helt onödiga att tänka.
men samtidgt undrar jag varför jag tänker dom.

gaaaahhhhhh.
ge mig tid.
till kreativitet.
till eftertänksamhet.
till känslor.

e.

image481


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0