vin och loranga.

image347

det regnade. men lika glad var jag för det. för jag ser brun ut och det var dags att införskaffa en ny mobil. nu har jag väntat nog på elgiganten och begav mig till phonehouse i mina tygskor.


image358

finally min. välbehövligt inköp.
den är så fiiiiiin.

image350

senare begav jag mig till min ögonsten tilda.
vi lekte en massa och hon fick ett kuligt bad där även moster blev dränkt. men kul hade vi!

image348image349
image351

förstår ni hur man kan säga nej till henne?
inte jag heller.

image352image353

image354
ge mäj en öl!

image355

eh  jag har fått för många.

icke då. inte en öl jag och syster pimplade vin efter middag med räkgrytan. mmmmmmums.
mysig kväll med en massa snack om könssjukdomar och slarverier.

(vi tog vin/ölfest istället för loranga. jag fick lorangan med mig hem)

sen sov jag o tildas rum och cyklade hem o regnet.
som jag längtat efter regnet. riktig skönt mot en vindåsig skalle.


image356image357
idag var jag faktiskt lite småbakis som jag inte varit på några månader. rödvin säger jag bara.
så det blev äggmacka och LORANGA!!!!!! som daniel kirrat när han var i sveg.
loranga på petflaska är ju dock lite skumt. men loranga nu för tiden är skumt överhuvudtaget.
gott!


tack för en fin kväll!

e.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0