skolstart.

image336

igår fick jag mitt brev med schema och annat jokks.
hjälp.
det känns mest skrämmande. men idag dödade jag den känslan med att skolhandla. jag minns att jag älskade att skolhandla när jagbörjade skolan varje år. känna höst och ta i alla pennor och papper.
så jag shoppade bort rädslan. överstrykingspennor, block och färgglada bläckpennor. kolligereblock med blanka papper och en kalender att hålla reda på livet med.
sen blidde det två linnen från monki. 50 kr för båda ju. mamma tyckte det var bra med.
glass i solen med henne och senare ska gänget mötas upp på stan för att säga hejdå till usa-dave.
snart är det dags att säga hejdå till linda också.
fan.
kan du inte stanna hos mig?
det har varit tomt. det kommer bli tomt.
vi åker alltid om varandra.

nej nu måste jag ringa linda johanna.
hon ska också... hem. va???

e.

image337image338
glad och arg.
svullna kattallergiögon på gladbilden. ser underlig ut.

image339

fråga inte.
image340

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0