over and out.

med skandenavernas mesta charterlat pa p3 i orat skriver jag kanske min sista blogg har nerifran.
laser inc - det var en gang en fagel.
och sa loggar rouven in.
fan.

mats min chef och jag har inte den basta person kemin. men for det behover han inte behandla mig respektlost som han i vissa fall har jag gjort. mest har han varit sa totalt arrogant.
igar tog jag upp det pa barrundan. han sa vi tar det imorgon erika.
idag tog vi det. det gick battre an jag trott.
nu ar det slut anda. jag har fatt min sista lon. jag fick blixten vard 4-5000 och 50 pund extra for moore.
en juste deal.
jag hade mitt mote mats. biljettforsaljarna satt och vantade pa honom.
nar vi var klara gick han dit och de hade sitt mote. livet fortsatte som vanligt har nere och snart ar inte jag med.
dessutom ringde mamma mitt i allt.
vi hamtar dig pa arlanda! ahhhhh skont!
iofs kopte jag en ny resvaksa for att ja skulle kunan ta taget och slippa bara den andra resvaskan utan handtag.
men det kostade bara 240 kr sa det kan jag ju bjussa pa. det ar anda skonare med den nya vaskan som jag har ett handtag pa. fragan ar bara hur lange den haller for det priset.
sen borjade hon fraga om jag ville borja jobba direkt om hon skulle ringa min chef och saga att jag kommer hem.
underlig kansla.

vad som ska bli skont ar att slippa svetten. hur man an gor finns inte en mojlighet till kyla om man inte har ac.\vi ahr tva flaktar pa 4 personer.
bada i svett.
men det varsta ar nar man jobbar.
ni skulle set igar. bena bruakr man ju iten svettas sa mycket om. gott folk det RANN svett nerfor dom.
vill du ha en spegel, kolla pa mian ben!
hela jag iofs men satan i gatan vad svett.
hade verkligen en sa rolig kvall igar. alla var sa glada. alla staff som jag hande med pa black hawk och sen nar nina och jag blev sentimentala pa blue moon och ville aldrig slappa varandra.
basta kvallen pa lange trots att mats fick mig till hulkiga tarar men amriell och my trostade mig.

forstorde min bruna branna idag med morotsolja. nu kommer jag vara krafta pa kraftskivan.
dammit.

image283
mina tva alsklingar. nina och joanne. som jag bor och har bott med.

image284
kommer aldrig glomma er.

image285
inte dig heller brosan.

image286
aven om det ar sa har vi skulle se ut efter att se vad du har i dina fula kaslonger.

image287
djuret pa hoger sida vet inte vad hon haller pa med.

image288
delar av det fina crewet.

image289
ta hand om er nu!

image290


image291
pernilla som jag trodde hade en dalig attityd i borjan. hon ar ju underbar.

image292
du ar ialf hemma nu.

image294
och imorgon aker jossy och moa. kanns lite lattare.

image293
malin vill hem. ska vi byta?

image295
men erika du far ner den utan att trilla baklanges.

image296
ppp ppenillla... va e sugroret?

image297

over and out.
see ya!

e.

Kommentarer
Postat av: Systeryster

Välkommen hem!

2007-08-01 @ 20:03:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0