online.


om ni visste vad som sker just nu.
han skriver till mig. frågar om jag är online och försöker få kontakt.
min status är upptagen sen flyttpackningen.
jag vill. jag vill. det är så nära men så långt bort.
ett tangettryck bort.
stirrar på mitt blinkande streck. det som menar att jag ska skriva.
jag kommer bli ledsen. speciellt efter drömmen.
det enda som skulle göra mig glad är falska förhoppningar.
aningar till något mer som jag över analyserar. och det blir bara kaka av allt då.

kaoset var ju nära tidigre idag. jag ska nog inte fresta det mer.

bli hos mig.
you know i cant get over.

jag vill ha en egen måne.


snart har jag en egen lya ialf. äntligen.
dock en studentlägenhet på 20 kvm.
känns ju som ett rum med kök i hallen.
men då kan jag leta vidare i lugn och ro sen.
va på hugget när inte alla andra är det.

stub hade jordens längsta kö. så medan vi väntade in våra 40 nummer gick jag och sis runt i stna lite. innan jag visste att jag skulle få flytta imorgon hade jag köpt ett kakafat i rosa plast. två smörgåsbrickor och en tokrosa diskborste.
(rea på lagerhaus)
så jag har redan provat kakfaten på miniminibardisken.
där ska det ligga frukt.

imorgon skriver jag kontrakt och flyttar med sis hjälp.

fortfarande online.
åhhhh.

e.



image381

student.

Kommentarer
Postat av: Anna

välkommen till hästen. Jag blir avundsjuk. Det är finfina lägenheter å jag saknar min. Det bästa är att man kan släpa hem vem man vill utan att nån bryr sig.
Du e skittuff som står emot, jag hade aldrig klarat det. Jävligt imponerande

2007-08-24 @ 22:08:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0