öl i solen.

en öl med anna på stan blev flera vid pråmen med lidan och linda.
gosse om det var länge sedan jag hängde med dom.
gymnasiet liksom!
det slutade med att vi stod på harrys och jag önskade destination unknown och låtsades att jag var i napa igen. alla andra utom linda och lillen drog från golvet när den låten kom. jag brydde mig inte.
bara om låten.
sen blidde det korv för kebabsås och hamburgar säljs bara på lördagar i den här stan.
inget 24 timmars zorbas här inte. mutter.

förövrigt har jag kommit in i karlstad och ska plugga 3 år här. folk säger grattis men jag vet inte. det skrämmer skiten ur mig om jag ska vara ärlig.
på måndag ska jag spana in en lya på herrhagen som är andra hand och möblerad.
känns skön just nu innan jag har skrapat ihop mina egna möbler och ha det tillfälligt och leta efter något eget under tiden. det kommer inte gå någonstans att bo hemma så fly fältet innan mor och far flyttar hem igen.

allt är så annorlunda.

e.

image334
känns inte som det var så länge sen. men det var aplänge sen!

image335
min arm eller jag är inte smalis som på gårdagens inlägg.
men lugn, på tisdag tar jag över lindas sats kort. då jävlar!


Kommentarer
Postat av: Hagman

pudding, du är bäst!

2007-08-10 @ 21:53:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0