napa.

det är jag som ska vara där. det är jag som ska springa runt med kameran. svettas och skratta. jag som ska hålla en drink i ena handen och kameran i den andra. det är jag som ska lägga upp bilderna och det är jag som ska ta dom.
jag.
det är inte jag.
fick nyss en fråga omv ar veckans bilder tagit vägen.
tyvärr jag vet inte. det är inte jag längre. det är lopez. han är långsam att lägga upp tydligen.
fast du har garanterat fullt upp denna moore vecka.
fast jag är inte impad so far. jobba på färgerna mer. värmen och partyt.
shit pommes vad jag saknar det. det är det bästa somarjobbet jag någonsin haft.
när jag såg båten åka iväg på lopez bilder och såg folk dyka i från relingen insåg jag att det är över nu. jag kommer aldrig göra det igen.
faaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaan.

dessutom är brännan påväg bort. kanske längtar den efter cypern och har tagit en sista minuten.
igår ringde drew. jag saknar min bror. sen ringde peter. kanske skulle vara nice att träffa dig igen ialf. speciellt om du ändå ska på en svearoadtrip och ska förbi här.
allt som andas napa vill jag åt. nu!

jag och jossan poppade i bilen på jobbet idag så jag ville gå ut.
jag vill ut hela tiden. varför är det söndag?
eller varför kan man inte gå ut på söndagar i svea?

kommer jag palla tre år? passar jag för universitet?

napa musiken strömmar ur mian högtalare!
iiiiin my liiifeeeeeeeeeeee!!!! i love this city, i love detroit....
now ehen tje love is goooonee....!!!!!!!!!!!!
men denna historia slutar sorgligt, för roger blev skjuten, skjuten i magen..


en vecka till?

e.

image341


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0