migrän?

image333

hittade denna som lopez tog för en vecka sedan. min sista party cruise.
idag har de party cruise igen. =(
varför ser det så grått ut lopez?
nja jag hoppas framtida bilder har bättre standrard så du lever upp till min standard ;)

jag och saja och min arm ser smalis ut.

idag har jag försökt sova ut. har haft ont i huvudet flera dagar och konstant sedan jag började jobba igår em till jag vaknade då det bultade i en tinningen. all värk hade krupit till en punkt. ringde mamma som trodde jag fått min pappas migrän.
ett par dagar i mellanstadiet minns jag att jag hade det. då kunde jag inte lyfta skallen.
det kan jag nu.
ringde anna och sköt fram våran dejt några timmar. knallade till apoteket och köpte panodil.
somnade om till klockan var runt ett och då var det borta. men jag är så fruktansvärt trött. trött i kroppen.
migärn kommer när man slappnar av.
det är snart en vecka sen jag kom hem.
sen dess har det varit full fräs. idag är faktiskt första dagen jag kan slappna av lite.
troligen därför.
så det blir uteservering senare med anna.
nice!

nu väntar jag på att studera.nu ska lägga upp sista urvalet så jag kan börja leta lägenhet i rätt stad.

e,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0