veckan som gatt.

image45
image47image46image55image54

förra helgen när jag försökte ligga inne sag det ur sahär.
började med att inte ligga inne. jobbade pa projektet. justina ska inte gifta sig.
sen lag jag i sängen. blev uttrakd och tog tag i jättedisken. oj vad otn i tan jag hade sen. sa den ville vara med pa diskbild.
jag tröstade mig med sushi och alsterwasser.
sen tog uttrkigheten tag över mig och jag la mig i en konstig position utanför sängen

sen blev det ny vecka och arpil därmed var.
förra aret tog jag första doppet i mars. i medelhavet. malta.
image49

image53
annat uppmuntaed var när rovi inte hade nagra rena kallingar och han fick rota upp sin gamla försma Y-front fran 87. skrattade sa jag skrek. JÖSSES!
image50
sa blev det aterbesök hos fru doktor och antibitoika över pask. kul. jag ville ju fa ltie alkoholrus och festa pa ett ben.
paskharen vaktar mina tabletter ochj ser tillsa jag inte fuskar.
image51



tan tar sig. fortfarnde ful sko. men dock bättre. det är pask och jag förstar tyskan ganska bra. dock kan jag inte prata usch. och mannen har tagit he en massa chokald ägg.. mmmmums. idag ska vi pa släktkaffe hops mutti monika. blääää alla pratar tyska och ingen engelska. monika är söt men det är en massa tanter och onkels ocksa. och även om rovi säger att han ska översätta sa vet jag hur det blir. huhu.
men jag har fyllt pa mina naglar sa jag är fin ialf. om man inte tittar ner. pa min fot. he.

FROHES OSTERN!

glas pask.

pa mandag kommer mam och pap!

e.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0