all about me. for you.

image62
efter släktkalaset som förövrigt gick ganska smärtfritt da min tyska har tagit sig. jag försar mer och mer. en kvinnan kunde engelska o de var öppna för mig som inte fattade. rovi översatte.. lite.
tusen kakor gjorde min kropp sne. jag behövde mat. inget hemma. men erika kan om hon vill. gjorde en tokgod tonfiskpasta sas. assssgott, förakta inte konserver!


image59
lördagmorgon och jag tog en joggingrunda i pyjamasen

image57

sen blev jag glad

image58image56
 för jag fick i tan i mina ballerina. dock de enda skor jag kan ha. diskokuleskorna pa heltid. allt bättre än fulskon.

image60

han kan dansa ocksa.

image63

hur blev en kanin tre? ja kaniner är ju kända för snabb förökning.

image64
paskaftonskväll... la undan antibiotikan och lockade haret. hett.
image65
rovi är lang. perspektivet för honom är att jag är 1.50 med korvben.
jag var snärtare än sa. dock ville jag inte ha discoskorna. jag vile ha mina nya pumps. det var toksnyggt men svart att ha pa bara en fot. sa jag fick ta discoskorna. ville skulle ju ända pa disco.

image66image67
förfest hos födelsedagsbarnet markus som inte ens fick va med pa bild. jaja. han var sjuk. denna tjej kan skratta. galet charmig och avsmittande. go.


image68

sa nu är det paksdagen. dagen da mann i tyskland firar pask. letar ägg och tänder eldar. jag har köpt en lite bok till rovi. har inga pengar och godis är trakigt. dessutom en givande bok för mig.
all about me for you!
som en vänner bok om bara MIG till rovi. hehe. men jag fick öva min tyska när jag skulle fylla i den. jag tyckte den va kul. jag skulle vilja ha en av honom om honom. kuliga fargor ju. sant man vill veta.
kanske en aning ego. men är man ego ska det väl ocksa visas i en present som denna.
jag valde mellan det och de här vanliga "varför jag älskar dig" böckerna. kändes opersonligt. och hylliggandes. skulle inte blir läst.
nu ska jag väcka rovi och ge honom den.
han sover och är bakis.
jag mar fint dock lite fler toabesök än vanliga dagar.
överflödig information.

e.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0